Napi párbeszédek (updated)

Kölyök:
- Marci, Marci, Mar-cici *én énekelve*
- Endi, Endi, En-didi. Anya, anya, a-nyanya
- Na jó, elég lesz. -_-

Ez nem jó játék.. :D

Később:
- Anya, Anya, Any... szépségesjólfőzőviccestündérimádottAnyuka
:DDDDD ♥

B:
- Kiégtem. Mikor kapom meg az ölelésemet?
- Szar nap? :( Milyen ölelésedet? Arról volt szó, hogy nekem van szükségem ölelésre, szóval ha lenne ölelés, akkor az az ÉN ölelésem lenne.
- Nem baj. Akkor az ölelésünk.

NemnemNEM! Nem kell mástól!! Akitől kellene meg nem törődik velem.. :'(

F:
- Az ember már a barátjában sem bízhat.
- Na mert?
- Mentünk rankedezni, és csinált 0/11-et.
- Naneee. Barát az ilyen?!?

Gy:
- Mondtam, ha nem találjuk a nagy Ő-t, ha 40 leszel, elveszlek. Tarts ki! Jövök! :D :D :D
- Idióta :P :D

Amilyen szerencsések vagyunk, még a végén tényleg ott kötnénk ki. Na az kéne még!

L:
- Nem az kell, hogy 40 évesen hozzámész, hanem ha 40 évesen is ez van, akkor ámokfutást rendezünk.. Olivér hazudna a rendőröknek, hogy egérutat nyerjünk. Menne a nagy pókerarcos hazugsághullám. Zsuzsi úgyis hadarna orkhangon, nem mennének sokra a vallomásával. Komplett terv. 

:'DDD

screenshot_20190225-201605.png

Disney hercegnő arcú, az xD  *.*