Májusban az Alien újra a mozikban, a szépen feljavított változat! Már megvan a jegyünk is *.* B is azonnal lecsapott a lehetőségre.
- Nice! Jöhetek?
- Hátömm, az még elég messze van. De tőlem persze, max ha szarul alakulnak a dolgok, Levi ül középen :D
- Nem fognak ;)

Olyan biztos a dolgában, és bennem, pedig tudja, hogy mennyire nem vagyok a topon. Szervez, tervez, lelkes. (átmegyek eszperentébe :D) Most én vagyok, aki elzárom magam, de azért egymás mellett hasalni, és pokémon go-val játszani vicces volt. Tradelni, giftet küldeni, meg nézni, kinek mije van. És még mindig a pokémonokról beszélek. :D

- Hú, elfelejtettem odaadni a fejhallgatót.
- Minek?
- Hogy tudjunk esténként ts-en kényelmesen beszélni kicsit, ha úgy van.

Wow. Na ehhez nem vagyok hozzászokva. Ezért én eddig csak hiába könyörögtem, ami nagyon bántott. Most meg valahogy nem tudok mit kezdeni ezzel.